La Festa de la Santa Creu reuneix tradició, flors i sardanes a Tossa | Federació Hostaleria i Turisme de les Comarques de Girona

Blog

La Festa de la Santa Creu reuneix tradició, flors i sardanes a Tossa

  |   Novetats

Diari de Girona. El concurs de creus de flors, la processó i la benedicció del terme van ser els plats forts.

Tossa de Mar va celebrar l’1 de maig la tradicional Festa de la Santa Creu amb una jornada protagonitzada pel concurs de creus de flors, l’ofici solemne a l’església parroquial, la processó, la benedicció del terme i audicions de sardanes.

La plaça d’Armes va ser un dels escenaris centrals de la celebració, on es va dur a terme el lliurament

dels guardons del certamen de creus de flors, que en aquesta edició va tenir com a guanyadora Ivet Capdevila. El segon premi va ser per a Adales i Guisla Nadal, i el tercer, per a Onna Vizarro.

La música també va tenir presència, amb una audició de sardanes a la plaça d’Armes. La celebració es va tancar a la tarda amb una nova audició de sardanes, també a la plaça d’Armes de la Vila Vella. Els actes de la Festa de la Santa Creu van estar amenitzats per la Cobla La Genisenca.