El Pirineu de Girona es promociona a València | Federació Hostaleria i Turisme de les Comarques de Girona

Blog

El Pirineu de Girona es promociona a València

  |   Novetats

Diari de Girona. València ha acollit una acció promocional i comercial del Pirineu de Girona impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, adreçada a professionals d’agències de viatges del País Valencià especialitzades en turisme de neu.

La jornada ha inclòs trobades entre empreses turístiques gironines, com les estacions de la Molina

o Vall de Núria i agents valencians. També s’hi ha presentat l’oferta d’esquí i neu per a la temporada 2026-2027 i propostes per a la resta de l’any. Segons l’organització, s’hi han fet més d’un centenar de reunions professionals.

L’acte ha finalitzat amb una presentació de la destinació. El Patronat destaca l’interès del mercat valencià per una oferta que combina neu, natura, esport i gastronomia, i assenyala que la temporada d’hivern ha estat molt positiva, amb prop d’1,1 milions d’usuaris.