L’aeroport de Girona amplia l’oferta comercial amb noves marques i espais renovats
Diari de Girona. L’objectiu és oferir més opcions i millorar el confort dels usuaris a les zones d’embarcament i espera
L’Aeroport de Girona-Costa Brava estrena aquest estiu nous espais comercials i reformes en establiments ja existents per millorar l’experiència dels passatgers. La cadena Ale-hop s’ha incorporat a la plaça comercial amb una botiga pròpia, mentre que la ‘duty free’ ha renovat completament el seu local, ampliant la superfície i redissenyant l’interior amb referències al territori.
Les millores formen part del pla operatiu comercial 2024/25, que té com a objectiu modernitzar els serveis i adaptar-los als nous perfils d’usuaris. El pla també ha servit per reforçar l’oferta de restauració, amb reformes als quatre punts de venda principals. El local Xoco, situat a la plaça comercial, ha redefinit la seva imatge amb un estil més dinàmic inspirat en els antics cavallets, amb llums, colors i pantalles.
També s’ha ampliat la terrassa exterior de la zona restringida central, on l’espai Budweiser guanya metres de taulell per donar resposta a l’augment de demanda. A la zona Schengen, Burger King ha afegit el concepte BK Cafè, amb un córner exclusiu, i el restaurant COMO ha actualitzat tant l’oferta gastronòmica com el disseny, amb un enfocament més ajustat al perfil dels viatgers. A tocar, la terrassa sud també ha estat reformada amb una pèrgola, vegetació i una zona infantil que busca dinamitzar l’espai d’embarcament.
Paral·lelament, s’han reubicat les màquines de ‘vending’ per facilitar-ne l’accés i millorar la funcionalitat. Des d’Aena, es remarca que totes aquestes actuacions volen donar “més opcions” als usuaris i fer que el pas per les instal·lacions sigui “una experiència més completa i còmoda”.

